IMPERIA – ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY
Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru.
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.

Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt na adres: Bieniewice ul. Błońska 107, 05-870 Błonie

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.

REKLAMACJA
Ups! Coś poszło nie tak i otrzymałaś produkt, który posiada wadę? Nie martw się! Masz możliwość reklamacji – niezwłocznie skontaktuj się z nami, jednak nie później niż po 24 godzinach a my zlecimy odbiór paczki.

Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres: Bieniewice ul. Błońska 107, 05-870 Błonie

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.

Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.
2. Reklamowany produkt powinien być czysty.
3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.
4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie internetowej.
5. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności. W przypadku płatności za pobraniem środki zwracamy na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.

Formularz zwrotu: POBIERZ
Formularz reklamacji: POBIERZ

POLECANE PRODUKTY